tiistai 4. huhtikuuta 2017

Kokopäivävaellus Taurus vuoristossa

Alanyasta järjestetään ohjattuja retkiä turisteille. Yhtenä sunnuntaina lähdimme 30 muun innokkaan kanssa Taurus vuorille. Polku tai tie meni ylös ja alas, ja luokiteltu keskivaikeaksi. Meiltä meni 7 h ja pituutta kävelyllä oli 12 km. Sauva oli oivallinen apuväline minulle. Kontata ei tarvinnut, mutta maitohapoille meni minulle kahteen otteeseen alamäessä.


Tiet olivat mukulakivistä tai ikivanhoja portaita tai kävelyä niittyjen poikki.Lounas oli omasta takaa, hedelmiä, sämpylää, vettä ja kahvia. Oppas järjesti nopsasti nuotion ja huilunsoittoa ja laulua.


Kauneus on katsojan silmissä, minä tykkäsin,vaikka minulle reitti oli liian raskas. Minun pitäisi valita "helppo ", jatsoin kuitenkin, joskus KE veti kädestä pahassa paikassa, enkä ollut läheskään viimeinen.












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti